Wkrótce pwstanie Golf Social Media

ImageWiodąca firma ds. marketingu i PR, Hiseman Partners, utworzyła nowy zespół, Golf Social Media, mający pomóc działalności związanej z golfem na całym świecie w uzyskaniu korzyści dzięki najnowszym sposobom korzystania z sieci.

„Rozwija się ona już dość prężnie,” mówi szef agencji, Andy Hiseman, „a ja nauczyłem się wielu rzeczy z tej dziedziny, dzięki rozwijaniu portalu PowerPlay Golf na całym świecie, dlatego chciałem podać pomocną dłoń każdemu, kto zajmuje się przemysłem golfowym i kto czuje, że wszystkie tematy dotyczące Facebook, Twitter, YouTube oraz blogowania przerastają go”.

„Korzystanie z internetowych sieci społecznościowych oraz blogów rośnie dwa razy szybciej od jakiejkolwiek innej czynności wykonywanej w sieci. Narzędzia te stają się bardzo skutecznymi czynnikami napędzającymi PR i nie są czasochłonne bądź kosztowne, jeśli wiesz, jak z nich odpowiednio korzystać. Sprawdziły się również jako źródło dochodów”.

Nowa usługa Golf Social Media klasy podstawowej pobiera stałą opłatę w wysokości £395 + VAT za
cztero-etapowy proces. Zespół pomoże ci stworzyć własną stronę twojej firmy na portalu Facebook i pokaże ci jak ją budować samodzielnie; podpowie, jak dodać darmowy blog WordPress do strony własnej firmy (lub jak stworzyć jej niezależny blog) oraz jak go aktualizować; prześle jeden z filmów video na temat twojej firmy na YouTube, i pokaże, jak zrobić to samodzielnie; wskaże jak korzystać z serwisu Twitter, aby rozmawiać z ludźmi o własnej działalności.

„Przemysł golfowy należy wybudzić i pchnąć do przodu za pomocą mediów społecznościowych,”
mówi Andy Wool z portalu PowerPlay Golf. „Obecnie większość klubów golfowych lub firm z nim związanych posiada swoje strony internetowe oraz strategie napędzające – te nowe narzędzia internetowe przewyższają je, są tanie w użyciu, szybkie, oraz tworzą podstawę dla twoich klientów i nowe źródło dochodów. Wykorzystaliśmy tę technologię w pełni, aby utworzyć portal PowerPlay Golf w 20 krajach”.

Klienci mogą także korzystać z długoterminowych usług. „Nasz nowy zespół Golf Social Media ma możliwość pracy nad większymi projektami cyfrowymi we wszystkich rozmiarach,” mówi Hiseman. „W pewnym momencie zaczęliśmy poświęcać coraz więcej czasu naszym głównym klientom, aby rozwinąć ich działalność w ten sposób, dlatego zdecydowaliśmy posunąć się o krok dalej i utworzyć zespół do tego przeznaczony”.

Golf Social Media radzi również:

- jak wzbudzić zainteresowanie u odbiorców w sieci jako firma, osoba indywidualna, bądź jako pracownik zatrudniony w danej firmie, lub nawet jako osoba pod pseudonimem;
- jak prawidłowo wykorzystywany blog może podnieść ranking wyszukiwań;
- jak odbierać negatywne komentarze w sieci na temat swojej działalności golfowej;
- jak monitorować wypowiedzi na temat własnej firmy w sieci;
- kto w przemyśle golfowym jest najbardziej wpływowym bloggerem i jak go namówić do pisania dla swojej firmy.

Wśród uczestników serwisu Twitter przemysłu golfowego plasuje się Mike Harris, redaktor portalu Golf
Monthly: „Zawsze szukamy nowych sposobów, dzięki którym możemy skontaktować się z graczami golfa oraz wprowadzić ich do branży Golf Monthly,” mówi Mike. „Tak więc, kiedy na początku lutego Andy Hiseman przysłał mi wiadomość email na temat korzystania z mikroblogów w serwisie Twitter, w celu zareklamowania nas, zainteresowałem się tym. W ciągu tygodnia Golf Monthly miał już swoją stronę w serwisie Twitter, a krąg naszych zwolenników poszerza się z dnia na dzień. Nasz zespół chętnie „tweetuje” dzięki łatwemu interfejsowi serwisu, a my korzystamy ze strony nie tylko w celu prowadzenia blogu biura, ale również po to, aby przyciągać zainteresowanie stroną „golf-monthly.co.uk”, dzięki zajawkom artykułów zawierających najciekawszą treść.

„W świecie cyfrowym należy być otwartym na nowe pomysły oraz sposoby łączenia się zarówno z istniejącymi, jak i potencjalnymi, nowymi użytkownikami. Uważam, iż serwis Twitter oraz pozostałe media społecznościowe to główne narzędzia zapewniające tę strategię”.

Nick Moran
, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, operator największego klubu golfowego w Europie Crown Golf, to kolejny przykład dobrze sprzedającej się działalności, dzięki korzyściom marketingowym wynikającym z mediów społecznościowych. „Twitter to najszybsza platforma PR znana człowiekowi. Obecnie „tweetujemy'” komunikaty prasowe ze wszystkich naszych 33 kursów golfowych. Także nasz nowo-powstały blog Wordpress odwiedzany jest przez gro osób”.

Laurie O'Toole, Dyrektor zarządzający w Dizzy Heights zgadza się z nim: „Zintegrowaliśmy Facebook do strony internetowej SaveAMillionShots.com po to, aby gracze golfa mogli włączyć się do naszej branży, oglądać filmy video dotyczące golfa i wymieniać się wskazówkami z przyjaciółmi.
Angażowanie odbiorców w rozpowszechnianie swoich komunikatów marketingowych daje obecnie korzyści, dzięki sieci internetowej. Jeśli nie włączy się mediów społecznościowych do swojej strategii marketingowej, można stracić doskonałą okazję do ogromnego rozwoju swojej działalności w sieci”.

„Korzystamy z portalu Facebook, aby sprzedawać lekcje gry w golfa, promować oferty specjalne dotyczące tego asortymentu oraz budować lojalną bazę klientów,” mówi Craig Whitfield, Dyrektor naczelny portalu Playgolf Manchester. „Jest on darmowy i nie wymaga dużo pracy. Sęk w tym, aby go utrzymać, w czym pomaga Hiseman Partners”.

 

tłum. Izabela Marciniak

źródło: www.golfworld.com

Author Profile: Ewelina Murzicz

This author has published 655 articles so far. More info about the author is coming soon.
Laureat
Golf Fee Card
Logowanie