|
|
Nauczą Polaków grać w golfa
Organizatorzy – Grupa G24 we współpracy z Polskim Związkiem Golfa oraz PGA Polska, chcą w ten sposób przyczynić się do coraz większej popularności tego fascynującego sportu w Polsce.
Misją tegorocznej edycji PlayGolf jest uświadomienie potencjalnym golfistom dostępności tej dyscypliny w naszym kraju. Wiele osób nadal postrzega golfa jako sport elitarny, mało popularny i trudno dostępny. Tymczasem rozlokowanie pól golfowych w Polsce, pozwala na swobodny dostęp i możliwość uprawiania tego sportu przez mieszkańców niemal całego kraju. Coraz popularniejsze stają się również tzw. strzelnice golfowe, powstające niekiedy w samych centrach miast. Program PlayGolf pomaga poznać tajniki gry w golfa oraz w prosty i niedrogi sposób w praktyce zapoznać się z podstawowymi zasadami obowiązującymi w grze. Infrastruktura pól golfowych daje szansę początkującym golfistom na spokojne doskonalenie umiejętności gry. „W ramach tej kampanii obalamy mity, wciąż popularne w naszym społeczeństwie, że golf to sport dostępny dla nielicznych” – mówi Jacek Gulmantowicz, Prezes Zarządu Grupy G24. „Zagrać może dziś praktycznie każdy, bez względu na wiek, płeć i miejsce zamieszkania. Golf może już konkurować cenowo z innymi dyscyplinami sportu. Pełny, 10-cio godziny kurs golfa z profesjonalnym trenerem, kijami i piłeczkami, to wydatek rzędu ok. 400 zł.” Dzięki konsekwentnej popularyzacji tej dyscypliny sportu w ramach kampanii PlayGolf, liczba nowych graczy z roku na rok podwaja się. Powstające nowe obiekty golfowe, to efekt wciąż rosnącego zapotrzebowania coraz liczniejszej grupy golfistów w Polsce, szacowanej już na ponad 10.000 osób. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.playgolf.pl |
|