Sprzęt

Footjoy usprawnia personalizację

ImageAmerykanie uwielbiają wszystko personalizować - od licencji aż po nakrycie głowy. W przyszłym miesiącu FootJoy – największy sprzedawca strojów do golfa, dostosowując się do wymogów rynku, otwiera nową kolekcję – FJ Icon – rodzaj butów golfowych z cielęcej skóry noszonych przez profesjonalistów. Buty dopasować można kolorystycznie, rozmiarowo i różnorodnością wzorów.

Czytaj więcej: Footjoy usprawnia personalizację

Author Profile: Ewelina Murzicz

This author has published 655 articles so far. More info about the author is coming soon.

Sunice szykuje się na amerykański rynek

ImageSunice to firma, która produkuje odzież golfową z wykorzystaniem niesamowitych rozwiązań technicznych. Jej dziełem są na przykład spodnie z wszytym kawałkiem zamszu do czyszczenia kijów lub specjalny materiał, który maskuje wystający brzuch, zazwyczaj widoczny podczas zamachów. Teraz Sunice przygotowuje się na podbicie amerykańskiego rynku. Może niedługo dotrze także do Polski.

Czytaj więcej: Sunice szykuje się na amerykański rynek

Author Profile: Ewelina Murzicz

This author has published 655 articles so far. More info about the author is coming soon.

Stroje Callaway powracają

ImageCallaway Golf, jeden z największych producentów sprzętu,  powrócił do businessu odzieżowego przy pomocy firmy Perry Ellis International posiadającej licencję na wyrób ubrań do golfa. Callaway było zmuszone poszukać wspólnika kiedy w zeszłym roku Ashworth Golf została przejęta przez TaylorMade adidas, stając się tym samym ich bezpośrednim konkurentem.

Czytaj więcej: Stroje Callaway powracają

Author Profile: Ewelina Murzicz

This author has published 655 articles so far. More info about the author is coming soon.

Technologia zamiast marketingu

ImageNa początku firma Aerotech działała jako producent oryginalnego wyposażenia na zamówienie innych firm. Odbiorcami jego shaftów były m.in. takie firmy jak Cleveland Golf, Adams Golf, Fenwick, Lynx, Zevo i Pure Spin. Po wypuszczeniu na rynek swojej własnej marki shaftów w 2002 roku, Aerotech dał się poznać jako producent najbardziej innowacyjnych, wysokiej jakości trzonków do kijów golfowych na rynku. W celu skoncentrowania swojej działalności wyłącznie na shaftach, dział kijów golfowych odłączył się od spółki-matki, Aerotech Sports, w październiku 2005 roku, przekształcając się w nową spółkę z o.o., Aerotech Golf. Oto rozmowa z Chrisem Hilleary, człowiekiem nr 1 w firmie.

Czytaj więcej: Technologia zamiast marketingu

Author Profile: Ewelina Murzicz

This author has published 655 articles so far. More info about the author is coming soon.

Technologia jonowa w koszulkach New Greg Norman

ImageGreg Norman Collection wprowadza magnetyczną „jonową” koszulę do gry w golfa, podobną do różnorodnych bransoletek i naszyjników, które noszą lekkoatleci, stosujący mistyczną fizykę „jonów ujemnych”, aby uświetnić swoje występy i promować poczucie swojego bytu fizycznego.

Czytaj więcej: Technologia jonowa w koszulkach New Greg Norman

Author Profile: Ewelina Murzicz

This author has published 655 articles so far. More info about the author is coming soon.
Laureat
Golf Fee Card
Logowanie